Regulamin

Drogi użytkowniku!
Witaj na naszym forum. Czuj się jak u siebie w domu. Mamy nadzieje, że Twoja obecności tutaj będzie udana i przyjemna. Aby ułatwić Tobie pisanie prosimy abyś zapoznał się z rządzącymi tym miejscem zasadami.
Oto one:

  1. Każdy ma prawo tu przyjść, zarejestrować się i wyrazić swoje poglądy. Nikt na tym forum nie był, nie jest i nie będzie dyskryminowany z powodu wyznania, zawodu, wykształcenia, miejsca pracy, orientacji seksualnej czy z żadnego innego powodu.
  2. Uczestnictwo jest dobrowolne. Żaden użytkownik ani administrator nie może nikogo do niczego zmuszać z wyjątkiem sytuacji opisanej w regulaminie. Użytkownicy forum są zobligowani do szanowania prywatności innych osób.
  3. Na forum wszyscy są równi. Każdy traktowany jest tak samo..
  4. Wielu użytkowników wypowiada się tutaj w sposób emocjonalny i często dochodzi do ostrych dyskusji. Jest to naturalne z racji tematyki i należy zawsze o tym pamiętać.
  5. Forum jest publiczne. Każdy wpis, który zaistnieje w przestrzeni forum zostanie tam już na zawsze.
  6. Jakiekolwiek posty naruszające prawo obowiązujące na terytorium RP będą usuwane. W razie konieczności administracja forum będzie współpracowała z organami ścigania w jak najszerszym zakresie.
  7. O wszystkich zmianach, usunięciach postów i karach informuje się na bieżąco.
  8. Wszelkiego rodzaju posty zawierające kłótnie, wyzwiska, wycieczki personalne i tym podobne uznawane są za śmieci i usuwane.
  9. Kary stosuje się tylko w ostateczności.
  10. Kto złośliwie i uporczywie narusza regulamin forum zostanie ukarany.
  11. Forum jest poświęcone szeroko rozumianej tematyce Świadków Jehowy.


Kiedy zdecydujesz się do nas przyłączyć, staniesz się częścią naszej forumowej rodziny. Oznacza to ,że nabędziesz okręcone prawa i obowiązki.

Musisz więc pamiętać, że masz prawo do:

  • swobodnej wypowiedzi na tematy omawiane na forum;
  • poprawiania i edycji swoich postów;
  • poszanowania swoich poglądów oraz przekonań;
  • ochrony swojego dobrego imienia;
  • poszanowania swojej prywatności;
  • ochrony tajemnicy prywatnej korespondencji;
  • zgłaszania wniosków, skarg i postulatów moderatorom i administratorowi.;
  • raportowania postów, które jego zdaniem naruszają regulamin forum.;
  • ochrony przed agresją i atakami słownym ze strony innych użytkowników forum.;
  • rezygnacji z pisania na forum;


Masz również obowiązek:

  • przestrzegania regulaminu forum;
  • przestrzegania zarządzeń administratora;
  • zachowywania wysoki poziom kultury osobistej;
  • unikania zachowań prowokacyjnych;
  • szanowania cudze poglądy i opinie;
  • poszanowania cudzej godności osobistej;
  • przestrzegania zasad współżycia społecznego;
  • stosowania się do wskazówek przekazywanych przez Administratora i Moderatorów;


Na dyskusją na forum czuwa administrator i moderatorzy. To zaufane osoby, których celem jest pomoc Tobie oraz czuwanie nad poziomem dyskusji.
W tym celu moderatorzy mogą:

  • tworzyć nowe wątki;
  • usuwać wątki sprzeczne z regulaminem;
  • usuwać posty użytkowników sprzeczne z regulaminem;
  • przenosić posty użytkowników do innego tematu, bardziej odpowiedniego;
  • łączyć ze sobą dwa watki podejmujące podobny temat;
  • rozdzielać wątki w których dyskusja toczy się na dwa lub więcej tematów;
  • usuwać z postów treści sprzeczne z regulaminem;
  • moderować wypowiedzi wszystkich użytkowników piszących w danym wątku;
  • poprawiać błędy ortograficzne i językowe w postach;
  • zamykać wątki;


Natomiast administrator może wprowadzań rozmaite zarządzenia, celem utrzymania funkcjonowania forum. Zarządzenia mogą dotyczyć:
mianowania i odwoływanie moderatorów

  • czasu jaki musi upłynąć od opublikowania jednego postu od opublikowania następnego;
  • czasu w którym można edytować swój post;
  • czasu i trybu opróżniania kosza;
  • zasad korzystania z shoutboxa i czata;
  • czasu jaki maja moderatorzy na reakcje w przypadku raportowania postu;
  • sposobu klasyfikacji użytkowników ze względu na liczbę postów i staż na forum;
  • szczegółowego trybu rejestracji użytkowników;
  • ograniczenia dostępów do działów, profili użytkowników i innych danych;


Osoby nie przestrzegające powyższych zasad będą podlegać karom.

Jak działa system kar? Jeśli ktoś będzie łamał zasady i naruszał swoje obowiązki dostanie ostrzeżenie. Otóż, gdy ktoś dostanie ostrzeżenie, będzie to odnotowane na liczniku. Po dwóch tygodniach ostrzeżenie znika. Trzy ostrzeżenia w ciągu dwóch tygodni skutkuje moderacją na okres dwóch tygodni.

Podwójne konta.
Podwójne konta są niedopuszczalne, ponieważ wprowadzają w błąd użytkowników Forum.
Jeżeli członek rodziny, bądź inna osoba korzystająca z tego samego adresu IP pragnie założyć swoje konto należy taki fakt zgłosić Moderatorom lub Administratorowi.
W przypadku braku takiego zgłoszenia na oba konta zostanie nałożona moderacja i zostanie wysłany PM z prośbą o wyjaśnienie. Brak odpowiedzi w ciągu 7 dni skutkuje połączeniem obu kont, przy czym pozostawione będzie to, na które logował się ostatnio.

Cookies

Forum wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika.
Forum zbiera i wykorzystuje następujące dane zawarte w plikach logów: numer IP Użytkownika, nazwę hosta, dane dotyczące używanej przez Użytkownika przeglądarki, nazwę dostawcy usług internetowych, czas spędzony na Forum, adresy stron otwieranych za pośrednictwem Forum.
Forum utrzymuje się z reklam wyświetlanych na Forum. Część z reklamodawców może otrzymywać informacje z plików cookies i z logów dotyczących Użytkownika, któremu wyświetliła się dana reklama oraz w niektórych przypadkach o o zainstalowaniu dodatku Flash. Służy to wyłącznie dobierania reklam dostoswanych do lokalizacji i zainteresowań Użytkownika.
Właściciele i Administratorzy Forum zastrzegają sobie prawo do wykorzystywania plików cookie Dart.
Użytkownik może wyłączyć pliki cookies na stronach Forum lub na stronach reklamodawców Forum przez ustawienia stosownej opcji w przeglądarce lub programie typu firewall ale czynność ta może spowodować znaczne utrudnienia lub wręcz uniemożliwienie korzystania z Forum.
Jeżeli Użytkownik korzysta z linków zamieszczonych na Forum a linki te prowadzą do stron, które wymagają podania jakichkolwiek informacji osobowych, min. hasła, numery kont bankowych, kart kredytowych czy danych osobowych, musi zachować szczególną ostrożność, ze względu na możliwość wyłudzenia powyższych informacji przez podmioty nieuprawnione. W takim przypadku Użytkownik powinien upewnić się czy witryna posiada stosowne certyfikaty bezpieczeństwa oraz czy jest autentyczna.

Usuwanie kont

Procedura usunięcia konta: informacja na PM do administratora lub e-mailem na adres: [email protected] o chęci usunięcia konta. Po 30 dniach bez logowania na forum konto zostanie usunięte. E-mail musi być zgodny z tym, który został zweryfikowany na forum.